هم سفر

شعر عاشقانه

اين وبلاگ را براي كسي درست كردم كه دوسش دارم اما او مرا دوست ندارد

هم سفر

دارد اگرچه چشم تو بوی سفر مرو
آه ای هميشه هم سفرم! بی خبر مرو
با اين هوای سرد و غريبانه ام بساز
با من بمان، به سمت هوای دگر مرو
در چشمهای من بنشين، مهربان من!
جان منی و جان مرا، ها! مبر مرو
–دور از تو– گريه های دلم را نديده ای
آوردمت به دست به خون جگر مرو
آتش گرفتم و به تو گفتم: سفر بخير
ديگر مخواه اين قدرم شعله ور، مرو



نظرات شما عزیزان:

taraneh
ساعت12:46---15 فروردين 1391
سلام وبت خیلی قشنگه خوشحال میشم اگه لینکم کنی

باتو
ساعت17:52---14 فروردين 1391
اینجا جای توست

من از خودم می روم

تا تو باشی

به نبودن های با تو عادت کرده بودم ولی

امروز قلک عادتم را شکستم

با خودم خداحافظی کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 11 فروردين 1391برچسب:, ساعت 9:57 توسط دل شكسته |